På denna sida har vi samlat de vanligaste frågorna. Om du ändå inte hittar svar på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss.
Absolut! Det är möjligt för varje kund att ha flera användare kopplade till samma konto. Det är viktigt att varje användare har en unik e-postadress eftersom den kommer att fungera som användarnamn. När det gäller lösenordet får varje användare välja sitt eget när de loggar in för första gången.
Absolut! Din kundvagn sparas automatiskt på din användarprofil. När du är inloggad kommer du att kunna se vilka produkter som finns i din kundkorg.
Tyvärr är det inte möjligt att se din orderhistorik på vår hemsida för tillfället.
Absolut! För att skicka din beställning till en temporär leveransadress, gå till "Kassan" och under rubriken "Fakturering- & leveransadress" välj "temporär leveransadress". Fyll därefter i den adress dit du önskar att din leverans skickas.
I vår webbshop kan du hitta hela vårt sortiment av produkter. Vi erbjuder allt från bromsdelar till styrdelar, kopplingsdelar, filter, fjädringsdelar, hjulnav, fordonsbelysning, klimatkontroll samt delar för transmission, motor och hytt.
När du är inloggad visas priserna för alla artiklar. Priserna som visas inkluderar bruttopriset, din aktuella rabatt samt ditt nettopris. Om det tillkommer kostnader för stommar, råvarutillägg eller behållare kommer det att framgå tydligt i kundvagnen för respektive artikel. Notera att om du har fått en offert för en artikel från din säljare, måste du beställa den via säljaren eller genom att kontakta kundsupport.
För mer information om våra köpvillkor,klicka här
Om ditt gods är fraktskadat ska du följa dessa steg:
1. Om skadan är synlig, anmäl skadan direkt till chauffören vid mottagandet, oavsett vilken transportör som används.
2. Anmäl skadan även till den speditör som använts.
3. Om skadan inte är synlig (så kallad "uppackningsskada"), anmäl skadan inom 7 dagar efter att godset ankommit till den speditör som använts.
4. Spara allt emballage och fraktdokument tills speditören meddelar att det inte längre behövs eller att ärendet är avslutat.
5. Skicka ett foto på skadan samt en kopia av anmälan eller ärendenumret till oss, så att vi kan hjälpa till att ställa krav mot speditören.
Fakturan du har fått avser endast de delar du har förbrukat från ditt konsignationslager. Påfyllnadsleveransen av lagret innefattar delar som fortfarande ägs av Rydahls. Fakturan och påfyllnadsleveransen är relaterade endast i den bemärkelsen att de förbrukade delarna har skapat en brist i de överenskomna lagernivåerna på ditt konsignationslager, vilket i sin tur har resulterat i påfyllnadsleveransen.
Vi stödjer alla moderna webbläsare. Du kan använda den webbläsare du föredrar för att besöka vår hemsida.